Smartphone Apps


Smartphone Apps


Het gebruik van een smartphone app is niet meer uit ons dagelijks leven weg te denken. Tegenwoordig heeft bijna iedereen de beschikking tot een smartphone en bedrijven gebruiken apps om in contact te zijn met haar klanten. De afgelopen jaren is er wel een overschot aan Apps beschikbaar gesteld in de App stores. Dit heeft er toe geleidt dat het aantal Apps in de markt verzadigd is en de klant alleen nog Apps installeert die er echt doe doen.

 

Loyaliteit

Om te bepalen welke Apps er echt toe doen, is het bepalend voor een bedrijf welke meerwaarde een App heeft voor de bestaande klant. Door gebruik van bestaande gegevens kan er met een App meerwaarde gecreëerd worden. Denk daarbij aan klanten die reeds een product/of dienst hebben afgenomen en deze eenvoudig opnieuw kunnen inzien en reserveren.

parkingpanel2.png
 
smatab.png

Extra service

Ook heeft een smartphone de beschikking tot een camera, bluetooth, gps en vele andere multimedia. Het inzetten van deze multimedia heeft vele voordelen. Zo kan de App direct doorschakelen naar het opgegeven belscherm of kan de locatie bepaald worden door middel van het gebruik van GPS.

Interactie klant

Het gebruik van Apps binnen je bedrijf geeft mogelijkheid tot interactie met de klant. Dat betekend dat jij als uitgever van de App direct live push berichten kan sturen naar de klant en beschikking krijgt tot de agenda van de klant, zodat zijn geplande afspraak direct meegenomen wordt in zijn planning.